Wsparcie sprzedaży
Responsywne strony internetowe
Wsparcie sprzedaży i optymalizacja obsługi
Płace pracowników, są co raz wyższe i brakuje rąk do pracy?
W obliczu dzisiejszych wyzwań ważna jest optymalizacja pracy i korzystanie z inteligentnych systemów wsparcia sprzedaży.
Wsparcie sprzedaży polega przede wszystkim na ułatwieniu i przyspieszeniu pracy, a także wprowadzeniu nowych systemów. Dynamiczny rozwój branż e-commerce i wysoka konkurencja wymusza konieczność wprowadzania modernizacji w zakresie budowy oferty, obsługi klienta, obiegu dokumentów i zmian magazynowych.
Jak wygląda proces optymalizacji?
Rozwój firmy
Jakie wsparcie oferujemy?
Optymalizację obsługi klienta
Przyspieszamy proces obsługi klienta, dzięki odpowiednim narzędziom i zmiany struktury realizacje zamówień.
Modernizacja oferty
Przebudowujemy ofertę w taki sposób, aby zaciekawić klienta i opowiedzieć kompleksowo o produkcje.
Optymalizacje magazynu
Optymalizujemy proces pakowania, lokacji produktów w także wprowadzamy kody kreskowe i lokalizacje.
Automatyczne obieg dokumentów
Upraszczamy proces obiegu dokumentów, poprzez automatyczne akcje.
Wystawianie ofert
Tworzymy integracje między naszymi sklepami, a także pomagamy w szybkim wystawianiu aukcji.
Integracje zewnętrzne
Integrujemy Allegro ze sklepem internetowym oraz z systemami sprzedażowymi i kurierami.