Wsparcie sprzedaży 

Responsywne strony internetowe

Wsparcie sprzedaży i optymalizacja obsługi

Płace pracowników, są co raz wyższe i brakuje rąk do pracy?

W obliczu dzisiejszych wyzwań ważna jest optymalizacja pracy i korzystanie z inteligentnych systemów wsparcia sprzedaży.

Wsparcie sprzedaży polega przede wszystkim na ułatwieniu i przyspieszeniu pracy, a także wprowadzeniu nowych systemów. Dynamiczny rozwój branż e-commerce i wysoka konkurencja wymusza konieczność wprowadzania modernizacji w zakresie budowy oferty, obsługi klienta, obiegu dokumentów i zmian magazynowych.

Jak wygląda proces optymalizacji?

Rozwój firmy

Jakie wsparcie oferujemy?

Optymalizację obsługi klienta

Przyspieszamy proces obsługi klienta, dzięki odpowiednim narzędziom i zmiany struktury realizacje zamówień.

Modernizacja oferty

Przebudowujemy ofertę w taki sposób, aby zaciekawić klienta i opowiedzieć kompleksowo o produkcje.

Optymalizacje magazynu

Optymalizujemy proces pakowania, lokacji produktów w także wprowadzamy kody kreskowe i lokalizacje.

Automatyczne obieg dokumentów

Upraszczamy proces obiegu dokumentów, poprzez automatyczne akcje.

Wystawianie ofert

Tworzymy integracje między naszymi sklepami, a także pomagamy w szybkim wystawianiu aukcji.

Integracje zewnętrzne

Integrujemy Allegro ze sklepem internetowym oraz z systemami sprzedażowymi i kurierami.