Strony internetowe dla firm związanych z medycyną

Jak pokazują najnowsze badania, ponad 80% osób mający problem zdrowotny najpierw szuka informacji w internecie. Własne dlatego wiele firm związanych z medycyną takich np: przychodnie ogólne, gabinety stomatologiczne, firmy kosmetologii medycznej itp decyduję się na zlecenie stworzenia strony internetowej. Strony internetowe dla takich branż nieznacznie różnią się od tych, które najczęściej tworzymy czyli z branży usługo – handlowej tym, że celem ich nie śa cele marketingowe ale tworzenie zaufania wokół swojej firmy, bowiem pacjenci postrzegają dana placówkę medyczną przez jej stronę internetowe i dzięki temu buduje zaufanie i kreuje markę.

Skąd ten wzrost zapotrzebowania na strony?

  • Ludzie potrzebują fachowej pomocy w nagłych wypadkach lub zadają pytania na nurtujące ich tematy zdrowotne. Dlatego tak, ważne są dobrze widoczne dane kontaktowe.
  • Jakie elementy powinna posiadać taka strona?
  • Warto dobrze podzielić ofertę na stronie, podzielić usługi wykonywanie wyłącznie prywatnie od tych refundowanych przez NFZ.
  • Bardzo ważny jest przejrzyście wykonany układ, ponieważ w nagłych wypadkach zwłaszcza na urządzeniach mobilnych może być problem z szybkim wybraniem odpowiedniego przycisku jakim jest np numer telefonu.
  • Strona koniecznie musi być połączona z interaktywną mapa z Google maps, dzięki temu GPS doprowadzi do celu.
  • Stosowanie odpowiednich kolorów, aby budziły zaufanie klientów.

To tylko kilka porad jak stworzyć dobrą stronę dla firmy medycznej